مرحله نهایی دباغی رخبازکن، آبگیرو… در دستگاه

مرحله نهایی در دستگاه

این دستگاه ها با استفاده از بالاترین تکنولوژی کمک به مراحل ساخت چرم طبیعی بوده.

در دستگاه رخ بازکن, روسطح چرم کار میکنند که موجب باز شدن تمامی چروکها و اعوجاج های چرم می شود و سپس چرم با فشار قابل تنظیم قرار گرفته و تیغ دومی شروع به باز کردن چرم می کند و آبگیری انجام می شود.
این روش بهترین روش برای بهبود الیاف چرم و یکنواختی آنهاست که علاوه بر این عوامل باعث افزایش سطح چرم نیز می شود.

در دستگاه واکیوم نیز در داخل آن چرخش آب گرم باعث گرم شدن میز می شود و هر میز با کمترین پرت هوایی هوابند می شود تا از طریق پمپ خلأ هوای روی سطح میز تخلیه  شده و عمل خشک کنی چرم در خلأ انجام شود.
چرم در این دستگاه موجب افزایش سرعت خشک کن و باز شدن الیاف چرم می شود بدون هیچگونه جمع شدگی.سطح چرم قبل و بعد از این عملیات را اگر اندازه بگیریم  شاهد افزایش سطح و کیفیت چرم خواهیم بود.

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *