ساخت ماسک چرمی همراه با طرح

آموزش ساخت ماسک چرمی همراه با طرح

این ماسک صورت چرمی این روزها ضروری است. این محافظ، بهترین در برابر کرونا است. این ماسک چرمی با 6 منافذ جلو در یک طراحی ساده قرار دارد و همچنین فضای لازم برای قرار دادن فیلتر هوا را در داخل خود دارد. یا می توانید آن را بالای ماسک صورت n95 قرار دهید. در صورت تمایل از بندهای مورد نظر خود استفاده کنید. در اینجا ما از چرم قهوه ای کرومی استفاده می کنیم تا بتوانیم آن را ضد عفونی کنیم و سپس قطعات را با نخ مومی شده بخیه زد.

بسیار شیک و مطابق مد می باشد. طراحی شکیل و کارآمد این ماسک تنفسی، این محصول را برای تمامی سنین و محیط های گوناگون متناسب کرده است. این ماسک بسیار سبک، نرم می باشد، از این رو به ماسک محبوب و پر طرفداری تبدیل شده است.

ویروس کرونای جدید بسیار واگیردار است، بنابراین رعایت موارد لازم برای پیشگیری نکته‌ای حیاتی است. استفاده از ماسک‌های چرمی یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود. به لطف پیشرفت‌ کشور در حوزه فناوری صنعت چرم از تولید ماسک چرمی در ایران شروع شده است.

با توجه به سابقه درخشان و شهرت ایران در حوزه فناوری‌های صنعت چرم و با شیوع ویروس کرونا در جهان، بسیاری از کشورها به دنبال ذخیره ماسک‌ها بودند. بدین ترتیب تقاضا برای خرید ماسک چرمی بسیار بالا رفت.

ماسک چرمی ضد حساسیت کاملا دستدوز در رنگبندی های مختلف که مزیتش نسبت به ماسک های دیگر این است که یکبار مصرف نیست و بعنوان فیلتر می توانید دستمال کاغذی بگزارید و هربار دستمال رو تعویض کنید و ماسک رو با الکل ضد عفونی کنید و مدت ها قابل استفاده میباشد.

با یکبار ساخت این ماسک در هزینه های ماسک های یکبار مصرف صرفه جویی کنید.با توجه به نیاز جامعه حداقل قیمت رو برای ساخت این محصول درنظر گرفته شده است. سفارشات عمده هم پذیرفته میشود.

در مصرف ماسک صرفه جویی کنید فقط فیلترش رو که میتونید دستمال کاغذی استفاده کنید رو تعویض کنید.ماسک شیک و خاص

برای دانلود طرح ماسک, اینجا کلیک کنید.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *