نمایشگاه کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته

دومین نمایشگاه کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته

دومین نمایشگاه کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این نمایشگاه 06 تا 09 آذر ماه سال‌جاری به مدت چهار روز برگزار شد.

«جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران»، «انجمن صنایع چرم ایران»، «اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران» ، «تولید کنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران»، «اتحادیه سراجان تهران»، «اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی،چرم مصنوعی و لوازم کفش»، «اتحادیه کفاشان دست دوز تهران» در قالب تشکل‌ها در نمایشگاه شرکت دارند.

 

کشور های حضور یافته در این نمایشگاه

در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورهای خارجی از جمله شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، عراق، آلمان و فرانسه حضور داشتند و جدیدترین تولیدات صنعت چرم و صنایع مرتبط با این هنر صنعت را به نمایش عموم گذاشتند.

شرکت صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران برگزارکننده این نمایشگاه بود.

صنایع چرم دلیر با سابقه ی بیش از نیم قرن تجربه و پیشگام در فن آوری و ارتقاء چرم در صنعت چرم ایران نیز در این نمایشگاه حضور داشته و به عرضه محصولات خود پرداخت.

مکان برگزاری: محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران. تهران – بزرگراه چمران – محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران-
سالن 8- غرفه صنایع چرم دلیر
زمان برگزاری:94/09/06 إلی 94/09/09
.
ساعات بازدید: 9 إلی 16

 

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرمم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرمم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرمم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرمم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *