آموزش ساخت کیف پول چرمی

مناسب بودن الگو و طراحی هر محصول چرمی کاملا سلیقه ای است؛ هدف صنایع چرم دلیر این است که شما یکبار نگاهی به صفر تا صد آموزش ساخت یک کیف پول چرمی دستدوز داشته باشید و قسمت هایی را که با آن آشنایی ندارید را یاد بگیرید.

لذا اگر مدل نهایی از نظر شما در این آموزش ساخت کیف پول چرمی زیبا و کاربردی نیست، باز هم مطالب زیادی را میتواند به شما آموزش دهد.

 

 

زیرا در کیف پول ها صرفا طرح های مختلف و شخصی سازی شده  وجود دارد اما تقریبا دوخت قسمت های مختلف آن به یک صورت اجرا خواهد شد.

این آموزش کاملا بر اساس مطالبی است که در این سایت در اختیار شما قرار گرفته و امیدواریم با توجه به زمان و دقت صرف شده برای تهیه این آموزش تصویری توسط تیم صنایع چرم دلیر، مطالب برای شما مفید باشد.زیر پایی پلاستیکی

آموزش ساخت کیف پول چرمی

 

کیف پول چرمی که در این ویدیوی آموزش ساخت کیف پول چرمی دوخت آن را مشاهده می کنید، هم طراحی ساده ای دارد و هم دوخت آن بسیار ساده است.

در این کیف پول خیلی جادار نیست، ویژگی خاصی هم ندارد اما میتواند یک جایگزین شیک و مناسب برای کیف پول قدیمی تان باشد.

اگر رابطه خوبی با دوخت چرم ندارید، این کیف پول چرمی برایتان مناسب است چون قسمت های کمی را باید بدوزید و بیشتر با چسب سر و کار دارید یا نخ و سوزن!

با یک کاتر تیز چند برش با فواصل یکسان روی تکه های چرم داخل کیف بزنید. این شیارها جای کارت هایتان هستند و تعدادش آنها به خودتان بستگی دارد.

می توانید از یک کارت به عنوان الگو استفاده کنید و با آن اندازه شیارها را مشخص کنید. استفاده از خط کش فلزی هم باعث میشود برش ها صاف و دقیق باشند.

به همین سادگی یک کیف پول چرمی ساختید. اگر به تازگی به چرم دوزی علاقه پیدا کرده اید، این ویدیو می تواند شروع خوبی برای ورود به دنیای چرم باشد. لطفاً تصاویر کیف پول هایی که می سازید را با صنایع چرم دلیر به اشتراک بگذارید. تجهیزات اداری

منتظر ویدیو های آموزشی بیشتر از صنایع چرم دلیر باشید.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *