رنگ سال 2017 – 1396 شرکت پنتون – سبز

GREENERY

PANTONE 15-0343

رنگ سال ۲۰۱۷ – ۱۳۹۶ شرکت معتبر پنتون رنگ سبز اعلام شد,  برای مدل لباس های و دکوراسیون انتخاب شد , رنگ سال ۹۶ – 2017 برای پوشاک چرمی است.

سایه طراوت و تجدید قوا، سبز نمادین برای آغازی نو است.

سبز سایه های تازه و خوش زرد متمایل به سبز است که تداعی روز اول بهار زمانی که سبزی طبیعت زنده، بازگرداندن و تجدید است. نمونه از شکوفایی شاخ و برگ و سرسبزی از خارج از منزل بزرگ، ویژگی تقویت سیگنال های سبز مصرف کنندگان به یک نفس عمیق بکشید، اکسیژن، و تقویت.
سبز طبیعت خنثی است. بیشتر مردم غوطه ور در زندگی مدرن هستند، بیشتر ولع مصرف ذاتی خود به خود را غرق در زیبایی فیزیکی و وحدت ذاتی جهان طبیعی است. این تغییر با گسترش همه چیز رسا سبز در زندگی روزمره از طریق برنامه ریزی شهری، معماری، شیوه زندگی و طراحی انتخاب سطح جهانی منعکس شده است. ثابت در حاشیه، سبز در حال حاضر به خط مقدم کشیده – آن را یک رنگ در همه جا حاضر در سراسر جهان است.
سایه زندگی تایید، سبز سمبل از پیگیری از احساسات شخصی و نشاط است.

.

رنگ سال پنتون  چیست؟
انتخاب رننگ نمادین؛ یک تصویر از لحظهای رنگ آنچه ما می بینیم در حال وقوع در فرهنگ جهانی ما است که به عنوان بیان خلق و خوی و نگرش عمل می کند.

شرکت پنتون چگونه رنگ سال را انتخاب می کند ؟

شرکت پنتون با توجه به تمام اتفاقاتی که در سال جاری و آینده رخ داده است بهترین رننگ را انتخاب می کند . از شاخص های رننگ باید بتواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد مهم نیست رننگ انتخابی پر فروش و یا جذاب به نظر برسد بلکه مهمترین فاکتور برای طراحان رنگی میبایست بتواند تمام نیازهای مردم را برطرف کند و حال و هوای سال جدید را برساند .

پنتون برای انتخاب رنگ سال تیمی را بسیج می کند و از آنها میخواهد باتوجه به حال و هوای جوامع مختلف و بیشترین نوع رنگ استفاده شده لیستی را تهیه کنند . سپس شرکت به وسیله تیم تجزیه و تحلیل خود شروع به بررسی رننگها می کنند تا بتوانند نزدیک ترین زنگ ممکن را برای سال جدید انتخاب کنند .

رنگ سال ۲۰۱۷ – ۱۳۹۶ رنگ سبز می باشد

برای دیدن نوع ساخت رننگ ویدیو زیر را تماشا کنید

منبع سایت اصلی پنتون

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *