آموزش کیف عینک چرمی

آموزش کیف عینک چرمی

چرم:اول مستطیلی به طول 26/5 و به عرض.22cmمی کشیم .بعد از عرض 7cmبالا امده و مثل تصویر هلال می کنیم از هر دوسمت.
بعد 14/5cm دوباره بالا می ایم و5/5cm از وسط یعنی وقتی وسط 22 را پیدا کردیم که میشود 11, 2/75 سانت از یک سمت و2/75 از سمت دیگه یعنی مجموعا 5/5 سانت برای دربی که با دگمه اهن ربای وصل شود عین تصویر می کشیم بعد قسمت هایی که علامت زدم را بهم می دوزیم . چرم دلیر

دوخت اطرافش با داندان موشی ویا رومی است. داخل انرا هم یک لایه اشبالت استفاده می کنیم .
یا استراهای طرح دارشیک. قبل چسباندن استری دگمه اهنربایی فراموش نشود. می توانید پشت جلد عینک را دوخت های تزینی بزنید.
موفق باشید . چرم دلیر

برای دیدن عکسها در اندازه بزرگ, بر روی هر عکس کلیک کنید.

صنایع چرم دلیر افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرم و محصولات چرمی در ایران اقدام به پیاده سازی و اخذ گواهینامه ISO9001 و همچنین اخذ نشان استاندارد ملی ایران نموده است. این مهم در راستای تعهد مدیران صنایع چرم دلیر به بهبود مستمر کیفیت و رعایت نمودن الزامات مشتریان و کارفرمایان محترم و همچنین جلب و افزایش رضایتمندی آنان صورت گرفته است. محصولات این شرکت با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید گردیده و با به روز ترین و مدرن ترین متد های کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت در جهان بررسی می گردد تا محصولی که به دست مشتریان و مصرفکنندگان گرامی میرسد محصولی عالی و بدون نقص باشد زیرا که اعتقاد ما این است که هر شهروند ایرانی مستحق بهترین و عالی ترین کیفیت است.

ما در صنایع چرم دلیر مفتخریم که اعلام نماییم مهمترین پارامتر و دغدغه مدیران شرکت همانا کیفیت  محصولات می باشد تا بتوانیم با تلاش و کوشش پرسنل متعهد و بهره گیری از مناسبترین و به روز ترین دستگاهها و ماشین آلات تولیدی ، محصولاتی با کیفیت جهانی را تولید و روانه بازار نماییم تا مصرف کنندگان ایرانی بتوانند بهترین محصولات چرمی را استفاده نمایند.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *