آموزش دوخت کیف عینک چرمی

در این آموزش دوخت کیف عینک چرمی را یاد می گیرید؛ چیزی که بدرد همه افراد می خورد و ساختش هم بسیار ساده است.

فرقی نمی کند قبلاً چرم دوزی کرده باشید یا نه، بدون دردسر و البته صرف هزینه زیاد می توانید این آموزش دوخت کیف عینک چرمی را ببینید و  کیف را بدوزید.

 

اگر تازه کار هستید، بهتر است دوره و ویدیو های آموزشی چرم دوزی صنایع چرم دلیر را بخوانید تا دوخت کیف چرمی برایتان ساده تر بشود. این کیف چرمی ظاهر شیکی دارد و به همین خاطر هدیه بسیار خوبی است.

دوخت کیف عینک چرم با این روش بسیار ساده است. در مورد ابزار چرم دوزی هم بستگی به این دارد که بخواهید چرم دوزی را ادامه بدهید یا خیر. اگر

نمی‌خواهید چرم دوزی را ادامه بدهید، می‌توانید جای بسیاری از این وسایل از وسایل با کارکرد مشابه استفاده کنید. در ضمن دوخت این کیف فقط ۱۵ دقیقه زمان می‌برد!

اگر به دستگاه برش لیزری دسترسی دارید، حتماً از این روش برای طرحدار کردن چرم استفاده کنید. با این روش کیف عینک چرمی خیلی زیباتر میشود.

وقتی از برش لیزری برای چرم استفاده می کنید، تنظیمات خیلی مهم است. بسته به نوع و وات دستگاه باید تنظیمات را تغییر بدهید تا نتیجه کار راضی کننده باشد.

و در آخر با دیدن ویدیوی آموزش دوخت کیف عینک چرمی آماده است. کافی است یک لایه روغن چرم روی کیف بزنید و صبر کنید تا خشک بشود.

آموزش ساخت کیف عینک چرمی

به همین سادگی یک کیف عینک چرم بسیار شیک دوخته اید. اگر می خواهید به کسی هدیه بدهید، این کیف عینک گزینه بسیار مناسبی است. فراموش نکنید تصاویر کیف هایی که می سازید را با صنایع چرم دلیر به اشتراک بگذارید.

کار کردن با چرم بسیار راحت و لذت بخش است. اگر شما هم علاقمند به وسایل چرمی هستید به شما پیشنهاد می کنیم مطلب آموزشی صنایع چرم دلیر را از دست ندهید و مراحل ساخت محصولات چرمی را مشاهده کنید . با ما همراه باشید.

 

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *