گزارش نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

گزارش نمایشگاه, دومین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

این نمایشگاه ۹ تا ۱۲ آبان ماه با حضور تولیدکننده گان مشتاق صادرات و همچنین شرکتهای بازرگانی تنها در دو سالن شهر آفتاب برگزار گردید.

به گزارش باشگاه چرمپوشان ایران ،نمایشگاه شهر آفتاب هنوز از زیرساختهای لازم برای چنین نمایشگاهی که از کشورهای خارجه بازدید کننده دارد بهرمند نیست و بهتر بود در دو سالن نمایشگاه بین المللی برگزار می شد تا هم بازدید کننده ها و هم غرفه داران به اهداف خود از شرکت در آن می رسیدند.

گرچه این دومین دوره از این نمایشگاه است ولی از نام بلند بالای آن و همچنین مکان وسیعی که برای آندر نظر گرفته اند، توقع بر این بود که در سطح گسترده تری برگزار می شد.

البته این نمایشگاه برای علاقه مندان این حوزه خالی از لطف نیست و می توان از این موقعیت برای شروع همکاری های صادراتی استفاده کرد چرا که همه ی تولیدکننده های صنعتی ، غذایی، صنایع دستی و زینتی ، ساختمانی، دارویی و … در آنجا شرکت کرده اند.

امید است برگزاری هرچه بهتر این چنین برنامه هایی توانمندیهای صادرات و درآمد ناخالص ملی افزایش یابد.

در انتها گزارش تصویری اختصاصی ما را مشاهده کنید:

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *