ویروس کرونا نباید از حرکت رو به جلوی بخش های چرم و مد جلوگیری کند

ویروس کرونا نباید از حرکت رو به جلوی بخش های چرم و مد جلوگیری کند

از ماه آوریل امسال (فروردین ماه ۱۳۹۹)، ما 14 ساعت توسط انجمن های چرم ایتالیا وبینار  ترتیب داده شد و طی این وبینارها از متخصصان عرصه تولید، پایدار سازی، تجارت، خرده فروشی، تأمین منابع و پپیشگامان دیگر حوزه های مربوطه دعوت شد تا تخصص و تجربه خود را با صنایع چرم و مد به اشتراک بگذارند و در مجموع بیش از 6000 شرکت کننده در این وبینارها شرکت کردند.

شورای چرم

انجمن دباغان ایتالیایی (UNIC) و شورای چرم و پوست آمریکا (LHCA) نیز به این وبینارها دعوت شدند تا نظرات تخصصی خود را در مورد نحوه برخورد اعضایشان با چالش های ناشی از همه گیری ویروس COVID-19  به اشتراک بگذارند. همچنین، انجمن UNIC از این وبینار برای اعلام بازگشایی کارخانه های چرم سازی خود در ماه مه استفاده کرد.

در حقیقت وبیناری که در ماه ژوئن برگزار گردید، باعث شد تا بار دیگر چرم، به هدف خود که همانا جلب توجه مصرف کنندگان به ویژگی های برجسته خود همچون پایداری، دوام و زیبایی است دست پیدا کند. علاوه بر این، نمایندگان فدراسیون ملی حیات وحش ایالات متحده آمریکا و شرکت Woolmark از جمله حاضرین در این وبینار  بودند که برای اولین بار برای سخنرانی در مجموعه وبینار های ما دعوت شده بودند. همچنین بسیاری از رویدادهای حضوری که توسط شرکت ای پی ال اف (APLF) برگزار شده اند، در حال حاضر در وب سایت این شرکت و بصورت آنلاین نیز قابل مشاهده هستند و علاوه بر این محصولات ترند بهاره/تابستانه سال 2021 و رنگ و مواد اولیه ترند پاییزه/زمستانه 2021-22 این شرکت نیز از طریق رویدادهای آنلاین این شرکت به مخاطبان در سرتاسر جهان اعلام شده است.

ترند های پاییز و زمستان سال 2021-22، با عنوان «زمینی دیگر… عصری جدید» ارائه دهنده رنگ و مواد اولیه ترند شده ای است که قابل بازیافت هستند و به نوعی به چرخه طبیعی زمین باز می گردند. در واقع این ایده به ما کمک می کند تا درباره فردای این کره خاکی به شکلی مثبت فکر کنیم و در واقع پاسخی است به احساسات ناشی از همه گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که در یک سال گذشته سرتاسر دنیا را درگیر خود ساخته است.

ما همچنین در این وبینار برنده مسابقه آنلاین «طراحی کیف» را که باید در همایش «Fashion access» اعلام میشد را معرفی کردیم که خانم ماری چان از کالج Central Saint Martins با طراحی کیفی تحت عنوان «پوست دوم یا SecondSkin»، جایزه این رقابت را دریافت کرد. در حقیقت کیف طراحی شده بوسیله این خانم برگرفته از بدن یک زن بود و ستایش داوران را به همراه داشت. خانم چان قرار است تا بعنوان جایزه خود، در یک دوره 4 هفته ای طراحی کیف در کالج معتبر Arsutoria در شهر میلان ایتالیا شرکت کند.

تجارت در چرم

بازگشت به تجارت چرم

شرکت APLF همچنین رویدادهای به روزی را سازمان دهی کرده که تمامی آنها در قالب طرح های نوآورانه ای در جهت تطبیق تجارت آنلاین با شرایط فعلی حاکم بر دنیا و مهیا کردن فضایی برای ادامه فعالیت و بازگشت به تجارت شرکت ها و کسب و کارهای این حوزه بودند. در حقیقت یکی از این طرح ها به فروشندگان این امکان را می دهد تا محصولات خود را به صورت آنلاین به خریداران سرتاسر جهان عرضه کنند. از این رو از طریق فروشگاه آنلاین APLF.com، خریداران می توانند برای ادامه مذاکرات خود با فروشندگان، سوالات خود را از آنها پرسیده و با آنها ارتباط برقرار کنند و نهایتاً پس از اخذ تصمیم نهایی در این مورد، اقدام به انعقاد قراردادهای آنلاین کنند.

علاوه بر این، از زمان اولین وبینار ما در ماه آوریل، 8 رویداد دیگر با حضور 40 غرفه دار مختلف، از جمله اعضای شورای UNIC، مرکز تجارت بین المللی (ITC) و برندگان جایزه «مواد اولیه + پایداری»، برگزار گردیده است. جدا از این، شاهد شرکت بسیاری از برند های معتبر کفش و کالاهای چرمی در این رویداد بودیم. خانم کیت وانگ، مدیر تامین منابع شرکت Birkenstock نیز در این رویداد حضور داشت و یک به یک با نمایندگان برند های معتبر حاضر در وبینار و غرفه داران مختلف صحبت کرد. خانم وانگ در این رابطه اظهار داشت که: «رویداد InTouch و بخصوص بحث مربوط به مواد اولیه پایدار، برای کسب و کار من بسیار مفید بود. از طرفی با کمک تیم APLF، من با دیگر تامین کنندگان مواد اولیه ارتباط برقرار کردم و اطلاعاتم را به تیم بررسی آلمانی که با من همکاری می کند ارسال کردم. نهایتاً اینکه من از برگزاری تمامی رویدادهای آنلاینی که تا کنون برگزار شده قدردانی می کنم، چراکه باعث شدند تا در این شرایط دشواری که در سرتاسر دنیا وجود دارد، بتوانم از آخرین بروز رسانی ها و تغییرات صنعت چرم اطلاع پیدا کنم.»

مد و چرم

ادامه روند رو به جلو 

پیش از وبینار بعدی که در کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد، APLF با سازماندهی وبینارها و رویدادهای آنلاین بیشتر، این صنعت را رو به جلو حرکت می دهد. در واقع در 3 سپتامبر 2020، ما شاهد برگزاری یک وبینار خواهیم بود که در آن درباره راه های انتقال میزان پایداری چرم و منسوجات چرم به مصرف کنندگان صحبت خواهیم کرد. در این رویداد دکتر Dietrich Tegtmeyer از شرکت Laxness و خانمLinda Wegelin و خانم Mirjam Bänninger از شرکت Testex نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.

APLF همچنین از خریداران سرتاسر جهان دعوت می کند تا به سرویس خدمات دهی آنلاین ما بپیوندند، چراکه از طریق این سرویس، ما می توانیم به خریدارانی که بدنبال محصولات خاص هستند، در جهت پیدا کردن شرکای تجاری مناسب کمک کنیم و این کار همیشه جزء مأموریت های اصلی APLF بوده است.

این ابتکارات نخستین گام های پیش رو در یک برنامه آینده نگر و بسیار وسیع تر برای این صنعت است. همچنین برگزاركننده نیز در حال حاضر مشغول مشاركت و كار بر روي چند پروژه جالب توجه است كه این پروژه ها به نفع غرفه داران و خريداران ما نیز خواهند بود.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *