قیمت چرم طبیعی

قیمت چرم طبیعی

زمانی که صحبت از قیمتت کالا ها در بازار می شود همه تصور می کنند که احتمال افزایش قیمتت محصول مورد نظر در بازار خواهد بود به همین خاطر سعی می کنند تا قیمت ها را هر روزه رصد نمایند و هر موقع متوجه شدند که امکان افزایش قیمت وجود خواهد داشت، به سرعت سفارش و خرید می کنند.

در بازار ایران کمتر پیش می آید که ثبات قیمتتی وجود داشته باشد و برخی از کالا ها هر روز قیمتشان تغییر می کند.

صنعت چرم طبیعی کشور از بازار ایران دور نیست و تغییرات قمیتی به خوبی در چرم طبیعی دیده می شود و این به خاطر تغییرات قیمت دلار است که باعث می شود مواداولیه شیمیایی دباغی نیر قیمتشان افزایش پیدا کند.

بیشتر کسانی که برای اولین بار می خواهند با چرم طبیعی محصول تولید و دوخت نمایند، تصور می کنند که چرم طبیعی مانند پلاستیک (چرم مصنوعی) بر معیار هر متر مربع خرید و فروش می شود اما چرم طبیعی معیار اندازه گیری اش هر فوت مربع می باشد.

لیست قیمتت های روز چرم طبیعی برحسب فوت مربع در بازار کشور را چگونه می توان به دست آورد؟ آیا چرم طبیعی با قیمت کارخانه و به صورت عمده و خرده قابل خرید و فروش است؟

قیمت روز چرم طبیعی در کشور تحت تاثیر پارامترهای مختلف تعیین می گردد از این رو نرخ ثابتی ندارد.

چرم طبیعی موارد استفاده متعددی دارد و خرید آن توسط فعالان در عرصه های مختلف انجام می گیرد. کیفیت چرم اصلی مهم در قیمت گذاری آن است و به همین جهت خریداران غالبا به دنبال محصولی باکیفیت در قیمتی مناسب می باشند.

چرم طبیعی به قیمت کارخانه

کیفیت نهایی چرم متاثر از نوع دباغی چرم طبیعی است، باید برای انجام این مرحله، پوست باید به بهترین کارخانه ارسال شود.

خرید چرم طبیعی به قیمت کارخانه، ارزانترین حالت است، از اینرو اطلاع از قیمتت روز چرم طبیعی دارای اهمیت است.

قیمت روز چرم طبیعی

بازار گرم خرید و فروش محصولات چرمی در کشور سبب شده تا قیمتت روز چرم طبیعی اهمیت فراوانی داشته باشد.

چرم طبیعی تولید شده بر اساس اینکه پوست کدام یک از حیوانات می باشد قیمت گذاری بر حسب فوت مربع خاص خود را دارد.

در قیمتگذاری چرم باید پارامترهای مختلفی را مدنظر قرار داد تا به یک قیمت منصفانه و مناسب برای فروش رسید.

صنایع چرم دلیر تولیدکننده چرم طبیعی، با ارائه لیست قیمت فروش چرم، اطلاعات لازم را به مشتریان خود می دهد.

به منظور خرید چرم طبیعی درجه یک و باکیفیت در قیمت مناسب و ارزان باید آن را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد. وبسایت صنایع چرم دلیر شرایط این نوع خرید را فراهم کرده است.

خرید چرم طبیعی از کارخانه

اگر هر یک از افراد قبل تصمیم گیری تمام مسائل را بررسی کرده باشند، قطعا بهترین راه کار را انتخاب می کنند، همچون مواردی مثل اقتصاد و درآمد، که می توان با افزایش سودآوردی به مورد دست پیدا نمایند.

از دید اکثر اشخاص، معمولا بهترین راه کار برای خرید عمده، سفارش محصول و کالا به کارخانه است، چون تقریبا همه به خوبی میدانند بهترین کیفیت با مناسب قیمت را فقط کارخانه اصلی می تواند ارائه دهد.

اما زمانی صحبت از خرید چرم طبیعی از کارخانه می شود، معمولا هر شخصی سریعا به سوی خرید می رود و هر کدام از شرکتها را مورد بررسی قرار می دهد تا ببیند که کدامیک از کارخانجات بهترین قیمت را ارائه می دهد، اما باید مواردی دیگر نیز توجه نمود.

معمولا هر کارگاه تولیدی یا افراد پس از خرید متوجه می شوند که چه نکات دیگری حائز اهمیت بوده است، زیرا پس از اتمام دوخت محصولات، یک چرم خام عیب و ایراد هایش مشخص می گردند، همچون:
نرم بودن چرم
ترک خورن یا نخوردن چرم
استحکام
ثبات رنگ چرم درطولانی مدت
یکدست بودن رنگ و نداشتن ابلغی
رخ سالم چرم

و مواردی دیگر که گفتن هر یک با نیاز به توضیحی خاص خواهد داشت، اما تمام موارد گفته شد را کارخانه های قدیمی و معتبر رعایت می کنند و می توان با اطمینان خاطر اقدام به خرید چرم طبیعی از کارخانه کرد.

صنایع چرم بی شک با سابقه بیش از نیم قرن تجربه، بی شک تمام مراحل تولید را مورد بررسی قرار داده است تا بدانند چگونه بهای تمام شده را پایین بیاورد و یکی از مسائلی که موجب می گردد تا قیمت ارزان تری برای چرم خام و طبیعی با کیفیت در نظر بگیرد و به مشتریان خود اعلام کند، همین موضوع ساده است.

خوشبختانه قیمتت چرم خام و طبیعی گاوی در سال ۹۹ تغییرات چشمگیری نداشت و تقریبا حدود 15 درصد بر نرخ آننسبت به اوخر سال ۹۸ اضافه گشت.

قیمتها در لیست قیمت چرم در پایین قرار گرفته است.

در حال بروزرسانی می باشد
نوع چرم
نوع چاپ
ضخامت
رنگ
درجه کیفی (سورت)
قیمت
گاوی
سافتی 18-17 تمام رنگها یک
گاوی
فلوتر 18-17 تمام رنگها یک
گاوی
پریما 18-17 تمام رنگها یک
بزی
سافتی تمام رنگها یک
گوسفندی
لباسی تمام رنگها یک
شترمرغ
تمام رنگها صادراتی
شترمرغ
تمام رنگها یک
شترمرغ
تمام رنگها دو
شترمرغ
تمام رنگها سه
ساق شترمرغ
تمام رنگها یک
ساق شترمرغ
تمام رنگها دو
ساق شترمرغ
تمام رنگها سه

 

نظرات

3/5