رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد

رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد


بسیاری از افرادی که به مد، فشن، رنگ مو و لباس و مبلمان و دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند و همچنین افرادی که در این زمینه‌ها به طور تخصصی فعالیت دارند، از ماه‌‌ها پیش منتظر اعلام رنگ سال 98 یا همان رنگ سال ۲۰۱۹ هستند تا بتوانند فعالیت‌ها و خریدهای خود را با این رنگ تطبیق دهند.

موسسه پانتون امسال نیز همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر رنگ سال را معرفی کرد که در رنگ سال ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز کرده و مرجانی زنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است. 

در این مطلب با ما همراه شده و تصاویری زیبا همراه با اطلاعاتی در مورد مرجانی زنده مشاهده کنید.

رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد

تا تعیین شدن رنگ سال توسط پنتون باید منتظر ماند.
موسسه پنتون یا پانتون به معنی همه رنگها کمپانی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا قرار گرفته است. این نهاد به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ سال شهرت جهانی پیدا کرده است.

این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است.
پانتون همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این انتخابها مورد توجه شرکت ها و برندهای مطرح مدل و لباس قرار می گیرد.

ویژگی های رنگ سال ۲۰۱۹

رنگها، لنزهایی هستند که ما از طریق آنها واقعیات طبیعی و دیجیتال خود را درک می کنیم. نارنجی با یک تون طلایی، رنگیست که انرژی بخش بودن زندگی را تایید می کند.
مرجانی زنده با محبت و گرما، ما را تغذیه می کند و آسایش را در محیط متغیر امروز به ارمغان می آورد. این رنگ، جنبه های انرژی بخش موجود در طبیعت را منعکس می کند.

رنگ سال ۲۰۱۹, مرجانی زنده، یکی از طیف‌های زنده نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود داشته و به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره‌های مرجانی زیر دریا است که زیبایی و شکوه خاصی دارند
و به گفته موسسه پنتون، مرجانی نمادی از شادی و خوش بینی بوده و عاملی برای برقراری گرما و صمیمیت در بین افراد است.

مرجانی زنده پس از اعلام شدن خیلی سریع بین مردم در شبکه‌های اجتماعی نفوذ کرده و بسیاری از افرادی که در صنایع مد، فشن و… فعالیت دارند از آن در پست‌های خود استفاده می‌کنند
و بسیاری نیز از الان به دنبال خرید لباس و مانتو مرجانی هستند.

رنگ سال ۲۰۱۹ مشخص شد

لوری پرسمن، نائب رییس گروه پانتون، قبل از این که رنگ سال جدید انتخاب شود، درباره این رنگ می‌گوید:


ما الگوی استفاده از رنگها را در جوامع و در میان مردم دنبال می‌کنیم و با توجه به نظریه “تمرکز” پیش‌بینی می‌کنیم که در هر سال، و خصوصا رنگ سال ۲۰۱۹، مردم به چه رنگی تمایل بیشتری پیدا خواهند کرد.

به خاطر تنوع بی‌شمار رنگها در عصر ما، ما باید پیش‌بینی کنیم که جامعه به چه رنگی سوق پیدا می‌کند تا بتوانیم صنعت مد‌ را با توجه به رنگ هر سال و به سوی آینده‌ای رنگارنگ و خلاقانه طراحی کنیم.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *