خبر ویژه رادیو ایران – صنعت چرم ایران

صنعت چرم خبر ویژه رادیو ایران

صنعت چرم مانند صنایع دیگر متاثر از فضای حاکم بر صنعت کشور بوده و با مشکلاتی نظیر شرایط تحریم، قوانین مالیاتی، قانون کار،کمبود نقدینگی، عدم حمایتهای عملی از صنعت روبرو است. در عين حال، بعضی از مشکلات حاکم بر صنعت کشور در صنعت چرم پررنگتر است. از سوی دیگر،این صنعت مسائل و مشكلات خاص خود را دارد؛ به عنوان مثال برگشت کُند سرمایه موجب کاهش شدید نقدینگی شده است.

همچنین با مسائلي نظير فرسودگی ماشین‌آلات، کمبود شدید نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده هم در زمینه تولید و هم در زمینه مدیریت و بازرگانی مواجه هستیم و متاسفانه برنامه ای برای آموزش نیروی انسانی، برای صنعت یکصدساله کشورمان نداریم. در همین حال مسائل کمبود و کیفیت پوست خام گاوی، بوروکراسی پیچیده واردات و عدم دسترسی آسان به ماده اولیه مرغوب از بزرگترین مشکلات این صنعت است.

مصاحبه خانم نصراللهی
مصاحبه خانم نصراللهی

مصاحبه آقایان علی و نادر حسن زاده دلیر و خانم نصراللهی (مدیرکل دفتر صنعت 0نساجی و پوشاک) با خبر ویژه رادیو ایران در مورد صنعت چرم

خلاصه ای از خدمات ما در صنعت چرم:

بیش از نیم قرن تجربه در صنعت چرم انواع کیف ، کفش ، کتاب ، کمربند و …. با بالاترین کیفیت محصولات چرمی را با ما تجربه کنید ، هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز است که شما بهترین محصولات چرمی را دریافت می کنید و همه جا بدرخشد

سال‌ها پیش از به وجود آمدن صنعت مد، برای تولید لباس و لوازم جانبی از چرم طبیعی استفاده می‌شده است, این موضوع در تمام عصرها و کلیه‌ی فرهنگ‌ها مشاهده می‌شود. این محصول از بدن انسان و همین طور از اقلام گوناگون به خوبی محافظت می‌نماید.

به دقت به بافت و طرح روی چرم نگاه کنید. اگر گره‌ها، ریزی و درشتی، زبری و نرمی،خلل و فرج های آن طبق الگویی تکرار شده باشد، نشانه تولید با دستگاه است.این روش یکی از مهم ترین روش های تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی است که تمامی محصولات ما این ویژگی را دارا هستند.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *