آموزش ساخت دستبند بافته شده چرمی بدون برش

آموزش ساخت دستبند

در این تصویر آموزش ساخت دستبند بافته چرمی شده بدون برش نمایش داده شده است

کارها و هنرهای دستی همیشه دلپذیر هستند و حس خوبی به افراد می دهند. ساخت خانگی یا به عبارت بهتر، بافت دستبند چرمی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه است، زیبایی مورد نظر شما را هم به همراه خواهد داشت.

ساخت دستبند چرم یکی از انواع کارهایی می باشد که شما می توانید در هنر چرم دوزی به آن بپردازید. دستبند چرم در میان نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی را دارد.

از ویژگی های بارز این دستبند ها می توان به تنوع مدل و رنگ آن اشاره کرد. از این رو دستبند چرم قادر است تا سلیقه همه را تامین کند.

 

 

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *