مصاحبه آقای نادر حسن زاده دلیر در حوزه ی کارآفرینی

مصاحبه جناب آقای نادر حسن زاده دلیر

آقای نادر حسن زاده  – متولد فروردین 1342 – نسل سوم از حسن زاده دلیر ها هستن که در چرمسازی فعالیت دارند

صنایع چرم دلیر با سابقه ی بیش از نیم قرن تجربه و پیشگام در فن آوری و ارتقاء چرم در صنعت چرم ایران تولید کننده انواع چرمهای طبیعی گاوی و بزی, ورنی, میلینگ, سافتی و شترمرغ واقع در چرمشهر ورامین استان تهران.

ورود اجناس چینی با قیمت‌های بالا باعث شده مردم از چرم اصیل ایرانی بیش از پیش استقبال کنند زیرا چرم ایران در مقایسه با کالاهای چینی قیمت مناسبی هم دارد.
در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مردم چرم مصنوعی استفاده می‌کنند که این چرم چند ماهی بیشتر دوام نمی‌آورد این درحالیست که چرم اصل را می‌توان تا چندین سال استفاده کرد.

 

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

 

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *