صنایع چرم دلیر اخذ گواهینامه ISO9001

صنایع چرم دلیر اخذ گواهینامه ISO9001

صنایع چرم دلیر افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان چرم و محصولات چرمی در ایران اقدام به پیاده سازی و اخذ گواهینامه ISO9001 و همچنین اخذ نشان استاندارد ملی ایران نموده است. این مهم در راستای تعهد مدیران صنایع چرم دلیر به بهبود مستمر کیفیت و رعایت نمودن الزامات مشتریان و کارفرمایان محترم و همچنین جلب و افزایش رضایتمندی آنان صورت گرفته است. محصولات این شرکت با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید گردیده و با به روز ترین و مدرن ترین متد های کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت در جهان بررسی می گردد تا محصولی که به دست مشتریان و مصرفکنندگان گرامی میرسد محصولی عالی و بدون نقص باشد زیرا که اعتقاد ما این است که هر شهروند ایرانی مستحق بهترین و عالی ترین کیفیت است.

ما در صنایع چرم دلیر مفتخریم که اعلام نماییم مهمترین پارامتر و دغدغه مدیران شرکت همانا کیفیت  محصولات می باشد تا بتوانیم با تلاش و کوشش پرسنل متعهد و بهره گیری از مناسبترین و به روز ترین دستگاهها و ماشین آلات تولیدی ، محصولاتی با کیفیت جهانی را تولید و روانه بازار نماییم تا مصرف کنندگان ایرانی بتوانند بهترین محصولات چرمی زیر پایی پارسه  را استفاده نمایند.

همچنین شرکت صنایع چرم دلیر مفتخر است با همکاری با شرکت مشاوران مدیریت نور ( مدیرفا ) در زمینه مشاور مدیریت و بهبود ، به صورت مستمر پروژه های بهبود سازمانی را تعریف و اجرا نماید تا با گسترش تکنولوژی و علم به روز بتواند با تولید کنندگان خارجی و بین المللی مقابله نموده و تولید ایرانی را بر قله افتخارات مصنوعات چرمی در جهان برساند. در این باب ابتدا اقدام به مشاوره استاندارد ISO9001 ورژن 2015 و اخذ گواهینامه ISO9001:2015  نموده ایم و در گام بعدی قصد اخذ گواهینامه محصول اروپا CE را تا انتهای سال 97 داریم.

پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ISO9001:2015 فصل مهمی در سازمان صنایع چرم دلیر بوده و ما توانستیم با مشاوره ایزو قدم مهمی در بهبود کیفیت محصول ، کاهش ضایعات ، جلوگیری از دوباره کاری و موازی کاری ، افزایش راندمان کاری و همچنین افزایش رضایتمندی مشتری برداریم.

ما برآنیم تا صنایع چرم دلیر بتواند نشان تجاری خود را به عنوان یکی از 5 برند معتبر چرم جهانی معرفی نماید و با گسترش بازارهای صادراتی به اقصی نقاط جهان ، نام محصولات ایرانی را بر بام صنعت چرم جهان بیافزاید.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *