سومین نمایشگاه بین المللی کیف وکفش وچرم

سومین نمایشگاه بین المللی کیف وکفش وچرم وصنایع وابسته

 

photo_2016-11-06_20-58-27

محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران/16 لغایت 19 آذر 1395

ادرس ایمیل و شماره تلفن دبیرخانه:تهران خیابان سعدی شمالی خیابان برادران قائدی (هدایت ) چهار راه ولی آباد پلاک 151
فکس :77604085
تلفن : 77604158

 

خلاصه ای از خدمات ما در صنعت چرم

بیش از نیم قرن تجربه در صنعت چرم انواع کیف ، کفش ، کتاب ، کمربند و …. با بالاترین کیفیت محصولات چرمی را با ما تجربه کنید ، هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز است که شما بهترین محصولات چرمی را دریافت می کنید و همه جا بدرخشد

سال‌ها پیش از به وجود آمدن صنعت مد، برای تولید لباس و لوازم جانبی از چرمم طبیعی استفاده می‌شده است, این موضوع در تمام عصرها و کلیه‌ی فرهنگ‌ها مشاهده می‌شود. این محصول از بدن انسان و همین طور از اقلام گوناگون به خوبی محافظت می‌نماید.

به دقت به بافت و طرح روی چرم نگاه کنید. اگر گره‌ها، ریزی و درشتی، زبری و نرمی،خلل و فرج های آن طبق الگویی تکرار شده باشد، نشانه تولید با دستگاه است.این روش یکی از مهم ترین روش های تشخیص چرمم طبیعی از مصنوعی است که تمامی محصولات ما این ویژگی را دارا هستند.

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرمم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرمم ظبیعی به نتیجه برسانند
بعد از سنگ وچوب، چرمم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.
صنعت چرم
صنعت چرم
آدرس کارخانه: چرمشهر ورامین, خیابان البرز, خیابان البرز 1, خیابان الوند, شماره ٣٨

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *