طرز ساخت دیوار پوش های چرمی در دکور ساختمان

طرز ساخت دیوار پوش های چرمی در دکور ساختمان

 

این یک واقعیت است که امروزه مصالح و متریال نوین دکور ساختمان هم چون دیوار پوش ها تاثیر شگرفی در طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی دارند و هر چه تنوع متریال دکور در دسترس طراحان داخلی بیشتر باشد می توانند فضایی با کیفیت تر و زیباتری ایجاد کنند.

جالب اینجاست که دیوار پوش ها جزء متریالی هستند که هر چقدر هم که متنوع باشند باز هم مشتریان مایل به استفاده از تنوع بیشتری هستند.
از جمله متریالی است که قدرت فضاسازی بالایی داشته و به صورت معمول در فضاها و دکور های لوکس استفاده می گردد چرم است. چرم ها با داشتن تنوع فراوان در طرح و رنگ می توانند با هر دکوری سازگار گردند.
جهت استفاده از چرم به عنوان یک دیوارپوش دکور در دکوراسیون داخلی ساختمان می بایست از پنل های چرمی که با ابعاد، طرح و رنگ های مختلف تولید می گردد استفاده نمود.

دیوارها یکی از عناصر اصلی ساختمان ها هستند. اینکه چه نوع پوششی برای آن های منزلتان انتخاب کنید، ملزم به دانستن چند نکته مهم است؛ نکاتی مانند نوع کاربری فضا، میزان بودجه، سبک مبلمان و نقش دیواری که قصد پوشش آن را دارید.
دیوار پوش های متنوعی به همین منظور در بازار وجود دارند. شما می‌توانید مناسب با سلیقه و کاربری تان یکی را انتخاب کنید.
یکی از دیوار پوش هایی که از گذشته تا به حال مورد استفاده قرار گرفته، دیوار پوش‌ چرمی است.

انواع دیوار پوش چرمی

خوشبختانه دیوار پوش های چرمی در ساختمان امروزه در انواع گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند.
رول، پنل و تایل چرمی از این دسته هستند که در مدل ها و طرح های متنوعی ارائه می‌شوند.
در صورتی که تمایل داشته باشید قسمتی از دیوار را طراحی کنید، می‌توانید از انواع دیوار پوش چرمی که به صورت پنل و تایل تولید می‌شوند، استفاده کنید.

محل‌های مناسب نصب دیوارپوش چرمی

از دیوارپوش چرمی می‌توانید روی تمام دیوارهای منزل استفاده کنید اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل اینکه چرم از نظری بصری سنگین و گیراست، فقط روی قسمتی از آن فضای مورد نظرتان دیوارپوش چرمی نصب کنید. قسمت‌هایی مانند پشت میز تلویزیون، بالای تختخواب، قسمتی از دیوار پذیرایی و ناهارخوری به عنوان نقطه کانونی و… از جمله فضاهایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن می‌توانند با انتخاب پوشش چرم، نقطه عطفی در هر منزلی‌ باشند.

طرز ساخت دیوار پوش های چرمی در دکور ساختمان

رنگ و طرح مناسب دیوار پوش چرمی

در زمینه دیوار‌ پوش چرم طراحی‌های متفاوتی صورت گرفته است.
تنوع این محصول به حدی رسیده که گاهی تشخیص آنها از پنل‌های کامپوزیتی و کاغذدیواری مشکل است.
دسته‌ای از دیوار پوش های چرم به صورت پنل‌های سه‌بعدی در ساختمان طراحی می‌شوند. در بعضی از آنها نگین و سنگ‌های زیبا کار می‌شود که سبب شکوه بیشتر این دیوارپوش ها می‌شود.
امکان نورپردازی در این پنل ها کمک فراوانی به جلوه و زیبایی آنها می‎کند. به دلیل اینکه بازتاب نور در چرم خیلی کم است، نورپردازی کمک می‌کند فضای ساختمان از یکنواختی دربیاید و به شکوهی ویژه دست یابد.

مزایای استفاده از دیوار پوش‌های چرم در دکور ساختمان

نصب آسان دیوارپوش
عایق صوتی و حرارتی
طراحی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت
تنوع در رنگ و طرح
مناسب با سبک مدرن و کلاسیک

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *