شرکت تکنولوژی های دباغی چرم Simac 2021

شرکت تکنولوژی های دباغی Simac برنامه ریزی های خود را برای نیمه دوم سال 2021 انجام داد.

این اطلاعیه در پی مجمع عمومی انجمن تولید کنندگان کفش، کالاهای چرم و ماشین آلات دباغی (Assomac) که در تاریخ 25 نوامبر برگزار شد منتشر شد.  همچنین طی این جلسه رئیس جدیدی برای دوره زمانی مربوط به سالهای 2020 الی 2024 منصوب گردید.

Assomac همچنین اعلام کرد که برپایی نمایشگاه تجارت بین الملل سال 2021 که به ماشین آلات و فناوری های مرتبط با بخش های چرم سازی، کفش و کالاهای چرمی اختصاص یافته بود نیز مجدداً برای نیمه دوم سال 2021 برنامه ریزی شده است. در واقع چالش هایی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، به طور قابل توجهی بازدید کنندگان و علی الخصوص بازدید کنندگانی که از خارج از اتحادیه اروپا قصد شرکت در نمایشگاه را داشتند را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

در این رابطه Assomac در بیانیه خود آورده که هنوز تاریخ مناسبی را برای برگزاری این رویداد تعیین نکرده اند و تا زمانی که نتوانند تضمینی جهت در نظر گرفتن ایمنی تمامی شرکت کنندگان و همچنین در دسترس قرار دادن برترین فرصتهای تجاری برای شرکت کنندگان بدهند، این نمایشگاه را برگزار نخواهند کرد.

Assomac همچنین اعلام داشت که در نمایشگاه پیش روی Lineapelle که بر اساس اعلام قبلی قرار است از 20 تا 24 مارس در شهر میلان ایتالیا برگزار شود، با یک راه حل اساسی جهت حضور در آنجا شرکت خواهند کرد. آنها همچنین اعلام کردند که به این موضوع امید دارند تا این نمایشگاه فرصتی مناسب جهت دیدار با دیگر بازدید کنندگان باشد و جامعه تکنولوژی های دباغی Simac را با یکدیگر در ارتباط نگه دارد.

در طی برگزاری این مجمع، Assomac همچنین خانم ماریا ویتوریا بروستیا (Maria Vittoria Brustia)، متخصص ماشین آلات مرتبط با تولید کفش چرمی از کمپانی بروستیا آلفا مکانیکا را به عنوان رئیس جدید انجمن منصوب کرد. تجهیزات اداری

Assomac رئیس جدید خود را تعیین می کند.

در طول برگزاری مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان کفش، کالاهای چرمی و ماشین آلات دباغی (Assomac) در تاریخ 25 نوامبر، ماریا ویتوریا بروستیا (Maria Vittoria Brustia) از متخصصان ماشین آلات تولید کفش چرمی کمپانی بروستیا آلفا مکانیکا (Brustia Alfameccanica) به عنوان رئیس جدید این انجمن منصوب شد.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *