سومین نمایشگاه بین المللی ( امپکس ۶)

 

چهارمین نمایشگاه بین المللی کیف وکفش وچرم وصنایع وابسته( امپکس ۶)

بزرگترین رویداد زنجیره ارزش چرم و کفش ایران این هفته در تهران –

جلسه ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته ( امپکس ۶) با حضور اکثریت روسا و مسئولان تشکلها و اتحادیههای هفت گانه در مورخه ۱۲ اردیبهشت در محل اتحادیه کفش دست دوز تهران برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد که طی پیگیریهای ستاد در خصوص زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ( امپکس ۶ )، مقرر گردیده که نمایشگاه امپکس ۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران و در تاریخ سوم تا ششم آبان ماه برگزار شود که این تاریخ در تقویم نمایشگاهی سال ۹۶ نیز قرار داده شده که از طریق وبسایت www.iranfaie.com نیز قابل مشاهده است.

با توجه به برگزاری بهتر امپکس ۵ نسبت به ادوار گذشته و استقبال قابل توجه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این دوره، ترکیب اعضای کارگروه‌های تخصصی ستاد امپکس در جلسات آتی مشخص شود.

«جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران»، «انجمن صنایع چرم ایران»، «اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران» ، «تولید کنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران»،
«اتحادیه سراجان تهران»، «اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی،چرم مصنوعی و لوازم کفش»، «اتحادیه کفاشان دست دوز تهران» در قالب تشکل‌ها در نمایشگاه امپکس ۶ شرکت دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت ها و تولیدکنندگان برخی کشورهای خارجی از جمله شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، عراق، آلمان و فرانسه حضور دارند.

محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران/۱۶ لغایت ۱۹ آذر ۱۳۹۵
ادرس ایمیل و شماره تلفن دبیرخانه:تهران خیابان سعدی شمالی خیابان برادران قائدی (هدایت ) چهار راه ولی آباد پلاک ۱۵۱
فکس :۷۷۶۰۴۰۸۵
تلفن : ۷۷۶۰۴۱۵۸

.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *