دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

توانمندی های صادراتی

حضور 600 تاجر و بازرگان بین المللی از 43 کشور جهان در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی خبر داد و گفت:
این نمایشگاه در تاریخ 9-12 آبان ماه 96 در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود که در مراسم افتتاحیه، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن حضور خواهند داشت.

دومین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی قرار است در 15 هزارمتر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شود که 12 گروه کالایی از جمله:
صنایع غذایی، خودرو، صنعتی، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، معدن، پتروشیمی و… در آن حضور خواهند داشت تا بتوانیم صادرات غیر نفتی کشور را افزایش دهیم و در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

برگزاری جلسات B2B و کارگروه های تخصصی آموزشی پیرامون حوزه صادراتی وتورهای تهران گردی و بازدید از شهرک های صنعتی، پارک های علم و فناوری خبرداد
گفت :ایران اکسپو، حضور بازرگانان خارجی به مدت 2 شب و 3 روز به عنوان میهمان این نمایشگاه در هتل را تدارک دیده تا فضای مفید و موثری برای شرکت کنندگان خارجی فراهم شود.

 

با حضور صنایع چرم دلیر در این نمایشگاه

 

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *