دهمین نمایشگاه بین المللی چرم مشهد

نمایشگاه چرم مشهد

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت کیف/کفش ماشین آلات و محصولات پوست و چرم مشهد
10 الی 13 تیر 1396
محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد

جهت کسب اطلاعات بیشتر د رابطه با نمایشگاه با شماره های درج شده در عکس تماس حاصل فرمایید

 نمایشگاه بین المللی چرم مشهد
نمایشگاه بین المللی چرم مشهد

 

چرم استحکام فوق العاده بالایی دارد به طوری که با چرم می توان ماشین را بکسور کرد. چرم در برابر حرارت مستقیم آتش مقاوم است و آتش نمی گیرد. چرم عمر بسیار طولانی دارد به طوری که یک کیف چرم را می توان برای چندین سال استفاده کرد. همین طور کیف چرم می تواند برای انسان اعتبار داشته باشد در کنار استحکام ، طول عمر و اعتبار و جذابیتی که به همراه دارد.

 

خلاصه ای از فعالیت های ما:

بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت چرمانواع کیف , کفش , کتاب , کمربند و…با کیفیت ترین محصولات چرمی را با ما تجربه کنید

توسط محققان کشور صورت گرفت؛ با فناوری نانو مقاومت بالای چرم طبیعی در برابر شعله در تولید چرم طبیعی محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند پروژه ای در راستای مقاوم سازی چرم طبیعی در برابر شعله را با فناوری نانو در صنعت چرم ظبیعی به نتیجه برسانند.
در دنیای امروز بدون شک مشتریان از مهم ترین سرمایه های هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی محسوب می شوند. اهمیت مشتری و رضایت او چیزی است که به رقابت در سطح جهانی منتهی می شود.از آنجایی که صنعت کفش به عنوان یکی از صنایع مهم در هر کشور محسوب می شود.
بعد از سنگ وچوب، چرم را می توان به عنوان قدیمی ترین همدم انسان برشمرد.از زمان های بسیار دور چرم به عنوان پوششی برای انسان های نخستین بوده و هم اکنون نیز هست,  چرم همچنان از محبوبیت بالایی در بین بسیاری از جوامع جهانی برخوردار است.

نظرات

3/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *